Twee keer raak voor Reinier

Reinier bekijkt met genoegen de Jo Rikers trofee (links). Op de andere foto: Reinier met de oorkonde en het bierpakket.

Reinier Overtoom mocht donderdag jl. op de ledenvergadering tweemaal opdraven om een prijs in ontvangst te nemen.

Proficiat Reinier!

Reinier werd gehuldigd als Vrijwilliger van het Jaar omdat hij zich vorig seizoen geweldig heeft ingezet voor de seniorentrainingen op de dinsdagavond. Dank! Hiervoor ontving hij een fraaie (ingelijste) oorkonde en een pakketje Affligem Blond waar hij wel raad mee zal weten.

Reinier mocht ook opdraven bij de prijsuitreiking van de Jo Rikers Trofee. Dit is een wisseltrofee, genoemd naar erelid Jo Rikers (bestuurslid van 1968 tot 2014, overleden in 2017). Deze trofee wordt elk jaar toegekend aan het clublid met de mooiste of spectaculairste partij van het seizoen.

Alle leden konden hiervoor een partij inzenden.

Jurylid was ditmaal (als ‘regerend houder’ van de trofee) Maxim Hollands. Hij maakte bekend dat de prijs ging naar een partij van Reinier Overtoom en Redzep Skrijelj.

Wil je de partij naspelen? Je zult zien dat een remise helemaal niet saai hoeft te zijn!

Klik dan op onderstaande hyperlink:

Partij Redzep – Reinier

Hieronder een overzicht van de winnaars tot dusver.
2008: Rob Ouwersloot
2009: André Koehorst