Jeugd

Wekelijks schaken voor de jeugd

Elke dinsdagavond tussen 18:30 en 19:45 uur is er jeugdschaak.

De lessen zijn speels voor jonge kinderen en gestructureerd wanneer de leeftijd en het niveau dat toelaat. U kunt uw kind brengen vanaf 18:30 en ophalen om 19:45. Direct naast het instructielokaal is een gezellige bar/restaurant en u kunt het uurtje dus ook gezellig doorbrengen in een fijne omgeving.

Om de week zijn er schaaktrainingen, die we doen in groepen ingedeeld op schaakniveau en leeftijd onder leiding van één van onze trainers.

En op de andere weken doen we een interne competitie of schaakspelletjes, en proberen we dat wat we geleerd hebben toe te passen in de praktijk.

Hoe laat?

De jeugdavonden zijn iedere dinsdag van 18:30 tot 19:45 in sporthal de Geusselt.

Trainer

De trainers zijn Mark, Suzanne, Bart, Max, Gino, Helmer, Hans en Jelmer.

Aanmelden en kosten

De lessen zijn vrijwel iedere week, met uitzonderingen van de schoolvakanties. Lidmaatschap voor de jeugd is € 100,- euro per jaar. Voor dat bedrag is uw kind ook lid van de schaakbond en ontvangt het digitale Schaakmagazine. Zie aanmelden jeugd voor meer informatie en het formulier.

Vragen?

Specifieke vragen? Neem contact op met de Jeugdcommissie “De Werkende Paarden” (svmaastrichtjeugd@gmail.com)

Brochure

Hier onder vind je alles samengevat in een brochure (scroll down for english version). Deze brochure kun je ook downloaden.

Lader Bezig met laden...
EAD logo Duurt het te lang?

Opnieuw laden Laad het document opnieuw
| Open Openen in nieuwe tab