Zo werkt SponsorKliks

Sponsor onze club zonder dat het je iets kost

Je winkelt vast wel eens online. Je bestelt misschien wel eens een pizza via Thuisbezorgd of je koopt iets bij Bol.com. Als je nou bij al je aankopen eerst even op de banner van SponsorKliks op onze website klikt en je doet daarna op de website van de winkel je aankoop, dan help je onze vereniging. Er komt dan namelijk een percentage van het aankoopbedrag in onze clubkas!

Hoe werkt het?

Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling van een klant die via SponsorKliks.com komt. Van die commissie stort SponsorKliks 75% op de rekening van Schaakvereniging Maastricht. Het kost jou niets extra, want je betaalt gewoon hetzelfde als bij een aankoop rechtstreeks bij die winkel. De enige ‘moeite’ die je moet doen: één extra muisklik. Want: eerst even klikken op de banner op onze website.

Je blijft anoniem

SponsorKliks is een al jaren beproefd en betrouwbaar concept. Noch SponsorKliks, noch Schaakvereniging Maastricht weet wie er iets besteld heeft, je hoeft namelijk niet in te loggen. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor onze vereniging is bedoeld. Dat weten ze omdat je via een klik op SponsorKliks op onze website naar de betreffende webwinkel bent gegaan.

Onze SponsorKlikspagina

Bezoek de SponsorKlikspagina van Schaakvereniging Maastricht waar je je bestelling kunt doen. Klik hiervoor op het onderstaande logo.

Installeer de app

Met de app van SponsorKliks op je telefoon zul je er eerder aan denken om eerst naar SponsorKliks te gaan voordat je iets bestelt. Je ziet immers het SponsorKliks icoontje tussen de overige apps staan. De app is beschikbaar voor Android en Apple. Nadat je de app hebt geïnstalleerd selecteer je jouw vereniging en slaat deze op. Klik op de onderstaande buttons om de app te downloaden.

Video

Je kunt hieronder een video van SponsorKliks bekijken waarin ze uitleggen hoe SponsorKliks werkt.