Mijlpaal voor onze club: 100 leden

De voorzitter mag nummer 100 Ton Knipschild (midden) als lid verwelkomen. Rechts zit erelid Frans Neus.

Onze vereniging heeft een mijlpaal bereikt: 100 leden!

Als 100e lid heeft zich Ton Knipschild uit Maastricht aangemeld.

Ton was gevraagd om naar het voorjaars ledenoverleg te komen, afgelopen donderdagavond, zodat hij speciaal als nummer 100 verwelkomd kon worden.

Ton is terug op het oude nest. Hij was van 1968-1985 al lid van VSM, een van de voorlopers van onze vereniging (VSM fuseerde later met MSV tot MSV-VSM welke vereniging ‘Schaakvereniging Maastricht’ is gaan heten).

Van 1980 t/m 1984 was Ton Knipschild ook jeugdleider. Dat waren gouden  jaren met op een gegeven moment 60 jeugdspelers. Welkom terug Ton!