Jan Verhoeff krijgt topscorersprijs voor zijn score van 7 uit 7

Jan Verhoeff.

Jan Verhoeff, uitkomend voor ons tweede team in de KNSB-competitie, hoort bij de topscorers van afgelopen seizoen in Nederland.

In klasse 5J behaalde Jan in het afgelopen seizoen een score van 100 procent. Hij won al zijn partijen: 7 uit 7. Daarmee werd hij de topscorer van deze klasse. Hiermee won hij een topscorersprijs van ‘New In Chess’.

Proficiat Jan!

De topscorers van alle klassegroepen van de KNSB-competitie 2022/2023 ontvangen het e-boek ‘Improve Your Chess Calculation’ van grootmeester R.B. Ramesh, winnaar van de Chess.com Book of the Year Award 2022.

Jan is de enige vanuit Limburg op de lijst van winnaars van een topscorersprijs.

Meer informatie:

Winnaars topscorersprijs