Alle teams in de top in hun klasse

Beeld van de wedstrijd van Maastricht 3. Jos Uiterwijk (rechts) speelt nog als laatste.

Al onze (drie) teams in de KNSB-competitie in de top in hun klasse.

Voor Maastricht 3 zit de competitie erop na de wedstrijd van afgelopen zaterdag. Het team is op de 2e plaats geëindigd.

Ook Maastricht 2 speelde zaterdag de laatste wedstrijd van dit seizoen. Dit team is 2e geworden.

Voor Maastricht 1 staan er nog twee wedstrijden op het programma. Dit team staat nu op de 3e plaats en er zit zelfs nog meer in.

Een mooi seizoen dus sowieso al voor onze vereniging.

Voor aanvang van dit seizoen twijfelden we even. Gaan we met twee of drie teams meedoen aan de competitie? We kozen voor drie teams. Het heeft goed uitgepakt.

Qua resultaat. Maar vooral ook: we hechten als vereniging aan wedstrijden in teamverband. Dat is fijn voor de saamhorigheid en het clubgevoel.

Alle uitslagen kun je vinden via onderstaande hyperlinks:

Team 1 (klasse 3H)

Team 2 (klasse 5J)

Team 3 (klasse 6G)

Vermeldenswaard zijn enkele topscorers.

In team 2 is Jan Verhoeff geëindigd op 100% (7 uit 7), Ashraf Ibrahim 6,5 uit 7, Bas Pasterkamp 5,5 uit 7. Mooie resultaten. Proficiat!

In team 3 heeft Marco Catola 5,5 uit 6 gescoord, Ronald Nelissen 5 uit 7. Proficiat!

Maastricht 1 heeft nog twee wedstrijden te gaan. Dus voor dat team maken we straks de balans op als het seizoen erop zit. Succes gewenst in de laatste wedstrijden.