Uit onze ‘interne’: Reinier laat zien wat actief verdedigen is

Reinier Overtoom in ‘de finale’ van zijn partij.

Er was weer heel wat vuurwerk gisteravond in de interne competitie (Autumn Series). In de hoogste groep speelde titelverdediger Reinier Overtoom tegen Joop Hummel en behaalde een knappe overwinning.

Reinier liet zien wat actief verdedigen is.

Je kunt de partij hier naspelen.

Klik op een zet om een diagram te zien.

1 gedachte over “Uit onze ‘interne’: Reinier laat zien wat actief verdedigen is”

1. Inderdaad goed gespeeld Reinier. Tijdsdruk en langzaam het doven van het licht noopte mij tot opgave daar waar remise voorhanden leek te zijn. Partijen worden vaker verloren dan gewonnen!

Beantwoorden