Sponsor onze club zonder dat het je iets kost

Ga je online iets kopen? Denk er dan aan: eerst even klikken op de banner op onze website.

Je winkelt vast wel eens online, bijvoorbeeld bij Thuisbezorgd.nl of Bol.com.

Als je nou bij al je aankopen voortaan eerst even op de banner van SponsorKliks op onze website klikt en je doet daarna op de website van de winkel je aankoop, dan help je onze vereniging.

Er komt dan namelijk een percentage van het aankoopbedrag in onze clubkas!

Hoe werkt het?

Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling van een klant die via SponsorKliks.com komt. Van die commissie stort SponsorKliks 75% op de rekening van Schaakvereniging Maastricht.

Het kost jou niets extra, want je betaalt gewoon hetzelfde als bij een aankoop rechtstreeks bij die winkel. De enige ‘moeite’ die je moet doen: één extra muisklik. Want: eerst even klikken op de banner op onze website.

Overigens geldt het voorgaande niet bij aankoop van boeken (er mag namelijk geen commissie op boeken worden gegeven, omdat in Nederland per wet een vaste boekenprijs geldt).

Je blijft anoniem

SponsorKliks is een al jaren beproefd en betrouwbaar concept.

Noch SponsorKliks, noch Schaakvereniging Maastricht weet wie er iets besteld heeft, je hoeft namelijk niet in te loggen. SponsorKliks weet alleen bij welke webwinkel iets is besteld, voor welk orderbedrag en dat de commissie voor Schaakvereniging Maastricht is bedoeld. Dat weten ze omdat je via een klik op SponsorKliks op onze website naar de betreffende webwinkel bent gegaan.

Onze SponsorKliks banner

Bezoek de SponsorKlikspagina van Schaakvereniging Maastricht waar je je bestelling kunt doen. Klik hiervoor op de banner op onze website. Je kunt die banner vinden in de zijbalk rechts op de website.