Speel je geen interne competitie? Kom dan toch op donderdagavond

Vanaf donderdag 10 maart a.s. hebben we bij onze club een aanvullende activiteit op onze clubavond waar iedereen aan kan meedoen. We hebben hiervoor een aparte zaal beschikbaar.

Uit een enquête die we enkele weken geleden hebben gehouden, is namelijk gebleken dat er een grote interesse is in een aanvullende activiteit op donderdagavond, naast de reguliere interne competitie.

We hebben grote respons gehad op de enquête waarmee we wilden peilen wat we zouden kunnen doen voor de schakers in Maastricht die niet meedoen aan onze interne competitie.

Onze conclusie is: er is een grote interesse in een aanvullende activiteit op donderdagavond.Een aantal groepen heeft belangstelling om regelmatig op donderdag te komen.

Dit zijn:

• De leden van onze vereniging die wél meedoen aan de interne competitie, maar soms ‘vrij’ hebben omdat hun tegenstander verhinderd is
  • De leden van onze vereniging die niet aan de interne competitie meedoen
  • Huisschakers en caféschakers die misschien lid willen worden

Uit de enquête concluderen we dat men een voorkeur heeft voor rapid of een iets langere partij.

We hebben besloten dat we vanaf donderdag 10 maart a.s. voor deze spelers een aparte ruimte huren in De Geusselt. Dit is de ruimte na de bar rechts met de grote glazen wand.We zorgen voor schaakmateriaal en speelschema’s. Afhankelijk van het aantal aanwezigen kan dan een wedstrijdindeling gemaakt worden en kan gekozen worden voor het speeltempo.Dus: hoef je niet te spelen voor de interne?

Wil je eens komen kennismaken?

Speel dan vanaf donderdag mee in:

Rumble Rapid ThursdayZorg dat je aanwezig bent om uiterlijk 20:00 uur. We spelen er tot 23:00 uur.

Voor de resultaten van de enquête klik op onderstaande hyperlink:

Enquête clubavond