We zijn in een klap vier Limburgse kampioenen rijker

Onze jeugdspelers samen met een aantal schaakvrienden uit de regio. We zien hier Metehan, Pranav, Valentijn, Jelmar, Parth, Sai, Akul, Joshua, Nick, Kevin en Annelie.

Onze vereniging is in een klap vier Limburgse jeugdkampioenen rijker. Op zondag 6 maart werd in Venlo een jeugdtoernooi gehouden, dat in de cat. C t/m H tevens gold als (62e) Persoonlijk Jeugd Kampioenschap van Limburg. Aan dit grote toernooi met ruim 80 deelnemers deden de nodige leden van onze vereniging mee.

Met maar liefst vier Limburgse titels op zak keerden ze terug naar Maastricht. We zetten de kampioenen die lid zijn van onze vereniging, hier op een rijtje:

Jelmar Klinkenberg werd Limburgs kampioen in de categorie C (t/m 14 jaar)

Joshua Drijer werd Limburgs kampioen in de categorie D (t/m 12 jaar). In deze categorie werd Annelie de Koning Limburgs meisjeskampioen.

Akul Gupta werd Limburgs kampioen in de categorie G (t/m 8 jaar).

De kampioenen mogen allemaal meedoen aan het Nederlands kampioenschap.

Opvallend: het was voor Jelmar nu al zijn vierde Limburgse titel, want hij werd al drie keer eerder in een andere categorie kampioen!

Allemaal van harte proficiat en alvast veel succes gewenst als jullie meedoen aan het Nederlands kampioenschap.

Zie ook:

bericht op website Limburgse Schaakbond

Hier onder zie je onze kampioenen.

Jelmar Klinkenberg: Limburgs kampioen!
Joshua Drijer: Limburgs kampioen!
Akul Gupta: Limburgs kampioen!
Sai Lalkota won ook een mooie prijs.
Annelie de Koning: meisjeskampioen.