Rapidtoernooi op 30 april, schrijf je in!

We nodigen iedereen uit voor ons jaarlijkse rapidtoernooi ‘Maastricht 103 Rapid’, op zondag 30 april 2023.

Het getal 103 in de naam van het toernooi verwijst naar het aantal jaren dat onze vereniging bestaat. We zijn immers trots op onze rijke geschiedenis.

Iedereen kan meedoen:

• Clubschakers
  • Jeugdspelers
  • Spelers die geen lid van een vereniging zijn.

Speeltempo: 25 minuten per persoon per partij. Indeling geschiedt naar speelsterkte. Géén ratingverwerking.

Locatie: ons clublokaal in sporthal De Geusselt, Olympiaweg 68 a02, 6225 XX Maastricht.

Inschrijfgeld: zonder lunch € 12,50, incl. lunch € 20,-. Inschrijfgeld voor leden Schaakvereniging Maastricht: zonder lunch € 10,- mét lunch € 17,50

Prijzen: vele prijzen in natura. Extra prijzen voor beste huisschaker / beste jeugdspeler.

Programma:

09:30 uur zaal open
10:15 uur  einde aanmeldingen
10.30 uur 1e ronde
11:25 uur  2e ronde
12:20 uur 3e ronde
13:10 uur    lunchpauze
13:30 uur 4e ronde
14:25 uur 5e ronde
15:20 uur 6e ronde
16:15 uur 7e ronde
17.10 uur prijsuitreiking