Prijsuitreiking Euregiocup/league 2019-2020

Winnaars Clubklassement!

Begin dit jaar kwam vanwege het coronavirus, de wedstrijdcyclus van de Euregiocup/league stil te vallen. Nog even had de organisatie de hoop dat de laatste 2 wedstrijden begin van dit seizoen nog ingehaald kon worden. Helaas bleek al gauw dat het onmogelijk is om coronaproef te schaken wanneer je rekening moet houden met de richtlijnen van 3 landen.
Vandaar is er besloten om de stand na 5 wedstrijden uit te roepen tot de eindstand en over de gaan tot de prijsuitreiking.
Deze keer vond deze plaats dus niet plaats op de 1e wedstrijd van het nieuwe seizoen maar in de besloten kring van de eigen vereniging. De feestvreugde bij onze jeugd schakers was er niet minder om. Er waren door iedereen mooie resultaten behaald. Als kers op de taart wonnen ze gezamenlijk het clubklassement en ook deze beker kwam mee naar Maastricht!

Een super proficiat voor iedereen!

2e plaats naar Luka

Euregiocup ( Tot en met stap 2)

2006-2008 Luka 2e
Stijn 3e
Lars 16e
2009-2010 Evi 12e
Kevin 14e
Ayendi 17e
2011-2012 Annelie 1e
Xavi 4e
Laszlo 6e
Nanne 7e
2013-2014 Bas 3e
Tijn 7e

Euregioleague ( stap 3 en hoger)

2001-2006 Giel 1e
2007-2008 Jelmar 1e
Raphael 9e

Het volledige eindklassement is hier te vinden.