Jelmer Veltman clubkampioen

Twee toppers tegenover elkaar: Nikos Sidiropoulos (links) en Jelmer Veltman.

De interne competitie 2021/2022 is zo goed als afgelopen. Om te beginnen alvast de belangrijkste uitkomst hiervan. De clubkampioen is bekend. Dit is Jelmer Veltman.

Eigenlijk is de eindstand bovenaan als volgt:

1. Nikos Sidiropoulos

2. Jelmer Veltman

3. Joop Hummel

4. Redzep Skrijelj

Echter omdat Nikos (nog) geen officieel lid van onze vereniging is, maar heeft meegedaan als ‘Vriend van de Vereniging’, heeft hij buiten mededinging meegedaan en komt dus niet in aanmerking voor de titel clubkampioen.

Officieel is de eindstand aan de kop:

1. Jelmer Veltman, clubkampioen
  2. Joop Hummel
  3. Redzep Skrijelj

Even als toelichting hoe de eindstand is berekend. Er waren vier cycli gepland en volgens het Reglement Interne Competitie wordt dan gekeken naar je drie beste deelnames in die vier competities (je slechtste resultaat wordt dus weggestreept). Echter, vanwege corona zijn er geen vier maar drie cycli gespeeld en is gekeken naar je twee beste deelnames (je slechtste resultaat vervalt).

In de interne competitie zijn nu vrijwel alle wedstrijden gespeeld. In groep A is alles gespeeld. In groep B moeten nog 2 partijen gespeeld worden. Groep C heeft alles gespeeld.

Voor alle uitslagen en standen van de laatste cyclus, zie de onderstaande hyperlink:

Spring&Summer Standard

De Intern Wedstrijdleider zal nog een jaarverslag maken.

Voor een overzicht van alle clubkampioenen in de geschiedenis van de club, klik op de link hieronder:

Clubkampioenen