Help, we moeten nog wat stoelen bijzetten…

Een volledig gevulde speelzaal. Nog maar snel wat stoelen bijgezet.

De interne competitie is begonnen. Donderdag jl. was de 1e ronde. De opkomst was groot, zelfs zo groot dat we tot een voor ons totaal nieuwe ontdekking kwamen… te weinig stoelen.

Help! Stoelen tekort. Een luxe probleempje. Vanuit een andere ruimte werden stoelen gehaald.

De speelzaal zat helemaal vol: 28 spelers, 14 partijen. Er waren ook de nodige nieuwe gezichten en spelers die na een tijdje afwezigheid terugkeerden bij hun oude liefde.

Iedereen was mooi op tijd en onze nieuwe Intern Wedstrijdleider Reinier Overtoom had alles goed voorbereid en toverde in recordtijd de indeling voor de 1e ronde op het beeldscherm. Opvallend: er viel geen enkele remise.

Het indelingsprogramma besloot de hoger gerate spelers allen zwart te geven, wat een wat aparte uitslag opleverde: bijna alle partijen (13 van de 14) werden door zwart gewonnen. Alleen Marco doorbrak het patroon door Frans Neus te verslaan. De wedstrijdleider is nog aan het kijken welke instelling deze aparte kleurverdeling heeft veroorzaakt, aangezien het de bedoeling was dat de kleuren willekeurig zouden worden toegekend.

De uitslagen en stand kun je vinden onder het kopje ‘Wedstrijden’ → ‘Interne competitie uitslagen’.