Al 53 spelers actief in onze interne competitie

Een van de speelzalen.

Dit seizoen hebben al 53 spelers aan een of meerdere ronden van onze interne competitie op de clubavond meegedaan.

We spelen dit seizoen een ‘gewone’ interne competitie met speeltempo 80 minuten + 20 seconden increment per zet. Maar we hebben ook wedstrijden voor de knock out beker, rapid en blitz.

Ben je nog geen lid en wil je meedoen? Dat kan altijd. Iedereen die komt, wordt ingedeeld. Zorg wel dat je op tijd aanwezig bent.

Voor alle competities (behalve de beker) geldt dat alle spelers die om 19:50 uur aanwezig zijn worden ingedeeld voor de competitie van die avond. Wil je meedoen maar kun je niet al om 19:50 uur aanwezig zijn? Laat het dan even weten. Stuur dan een mailtje naar schaakverenigingmaastricht@gmail.com

Er zijn nu 7 ronden gespeeld en het is heel spannend. Een grote groep spelers zit heel dicht bij elkaar. Michal, Jasper, Nikos en Jelmer staan bovenin, maar er zijn heel wat kapers op de kust.

Wil je weten hoe de stand van zaken is? Alle uitslagen en ook het competitiereglement zijn te vinden op deze website. Kijk in het menu even bij het kopje ‘Wedstrijden’.