Twee jeugdleden Limburgs kampioen!

Sai (foto links) en Akul zijn allebei Kampioen van Limburg in hun leeftijdscategorie. Daar hoort natuurlijk een mooie trofee bij.

Onze vereniging is weer twee kampioenen rijker.

Op het 63e officiële Persoonlijk Jeugd Kampioenschap van Limburg op zondag 15 januari in Haelen werden twee leden van onze club kampioen in hun categorie:

Sai Lalkota en Akul Gupta.

We wensen de kampioenen van harte proficiat. Heel goed gedaan!

Sai Lalkota werd kampioen in de categorie D (voor spelers t/m 12 jaar, geboren in/na 2011). Er werden 7 ronden gespeeld, speeltempo 15 minuten per persoon per partij. Sai scoorde 7 uit 7!  Wauw! Hij mag nu als provinciaal kampioen meedoen aan het Kampioenschap van Nederland in deze leeftijdsgroep. In deze categorie ging de 2e plaats naar Joshua Drijer, eveneens lid van onze club, en ook deze 2e plaats geeft recht op deelname aan het NK.

Akul Gupta werd kampioen in de categorie F (voor spelers t/m 9 jaar, geboren in/na 2014), en ook hij behaalde een hele mooie score namelijk 6,5 uit 7. Akul heeft zich hiermee geplaatst om mee te doen aan het kampioenschap van Nederland in deze categorie.

Onze vereniging behaalde nog meer ereplaatsen.

Pranav, Kevin, Parth, Annelie, Enrique, Tijn, Srikar, allemaal keurig gedaan.

Voor alle uitslagen en een fotoalbum zie:

website Limburgse Schaakbond