Sai Lalkota Nederlands Kampioen Online tot en met 12 jaar

Sai Lalkota is online Kampioen van Nederland in de categorie tot en met 12 jaar.

Het Nederlands Kampioenschap Online voor de jeugd in cat. D (t/m 12 jaar) was vrijdag jl. een groot succes voor onze club met drie spelers in de top.

Dit kampioenschap werd georganiseerd door de KNSB.

Sai Lalkota (11 jaar) werd nationaal online kampioen t/m 12 jaar. Sai scoorde perfect, 6,5 uit 7. Na 6 overwinningen gaf hij in de 7e en laatste ronde remise zodat hij zeker was van het kampioenschap.

Ons jeugdlid Akul Gupta behaalde 5,5 punten en eindigde daarmee eveneens in de top. Voor Akul een topresultaat, want Akul is pas 9 jaar en dit was een kampioenschap voor spelers tot en met 12 jaar.

Ons jeugdlid Carlos Jiménez Muñoz (12 jaar) scoorde 5 punten en eindigde dus ook heel hoog.

Drie spelers van ons dus in de nationale top, proficiat!

Men speelde 7 ronden met een bedenktijd van 10 minuten plus 2 seconden per zet.

Artikel op website KNSB

Eindstand