Prijzen uitgereikt aan onze kampioenen

Michal Bodicky ontvangt de trofee als clubkampioen uit handen van intern wedstrijdleider Reinier Overtoom.

Op de jaarlijkse ledenvergadering is het leukste agendapunt altijd de uitreiking van de prijzen aan de kampioenen van het voorbije seizoen.

Donderdag jl. vond die jaarlijkse prijzenregen weer plaats.

We zetten de kampioenen hier op een rijtje.

Clubkampioen werd Michal Bodicky, 2e Jelmer Veltman.

Bekerwinnaar: Michal Bodicky.

Winnaar van het kampioenschap in de B-categorie (ratinggroep 1600-1899) werd Maxim Hollands na het winnen van de finaletweekamp tegen Hein de Boer (2e).

Winnaar van het kampioenschap in de C-categorie (ratinggroep tot 1600) werd Merlijn Sluis. Hij won de finalematch tegen Harry Nietsch (2e).

Rapidkampioen: Jelmer Veltman.

Snelschaakkampioen: Hans Hoornstra.

Jo Rikers Trofee voor de mooiste partij van het seizoen: Jasper Zilverberg.