Mooie resultaten voor Akul, Sai en Joshua in het NK

Drie jeugdleden van onze club hebben meegedaan aan het Nederlands Kampioenschap voor spelers tot en met 12 jaar.

Akul Gupta, Sai Lalkota en Joshua Drijer speelden mee in dit NK van 18 tot en met 20 mei in Rijswijk.

Alle drie keurig gedaan!

Het was een pittig toernooi. Akul, Sai en Joshua speelden tussen de topjeugd van Nederland t/m 12 jaar, drie dagen lang en elke dag drie partijen.

Sai behaalde 5 punten uit 9 partijen. Joshua en Akul scoorden 4 punten.

Keurige resultaten en bovendien hebben ze weer heel veel ervaring opgedaan. Proficiat!

Op het filmpje zie je links Sai aan het werk.

Hier onder zie je foto’s van Joshua en Akul. Het filmpje en de foto’s zijn gemaakt door begeleider Gino de Mon.

Alle informatie over dit NK kun je vinden op de toernooisite

Joshua Drijer.
Akul Gupta.