Je kent elkaar van haver tot gort. En toch zijn er verrassingen

Reinier Overtoom is intern wedstrijdleider en is op de clubavond druk met het maken van de indeling en invullen van de uitslagen. En dan wint hij ook nog “even” van Hans.

Hans Hoornstra en Reinier Overtoom kennen elkaar van haver tot gort.

Maar toch, als zij achter het bord tegenover elkaar zitten, zijn verrassingen niet uitgesloten.

Afgelopen donderdag speelden zij voor de interne competitie tegen elkaar. Reinier (onze intern wedstrijdleider die de indelingen maakt en uitslagen bijhoudt) wist met zwart een keurige overwinning te behalen.

Hans stuurde de partij met analyse voor publicatie. Heel leuk en leerzaam, dank!

1 gedachte over “Je kent elkaar van haver tot gort. En toch zijn er verrassingen”