Hoe Jan zijn vijfde winst op rij behaalde

Jan Verhoeff: 5 uit 5 in de KNSB-competitie.

Jan Verhoeff speelde zaterdag met ons tweede team in Asten tegen De Combinatie 2. Uitslag 4-4. Een goed resultaat voor het team. Voor Jan was het dit seizoen in de KNSB competitie al zijn vijfde overwinning op rij.

Nou nou, 5 uit 5, prachtig Jan! Dus maar eens aan hem gevraagd om iets te laten zien.

Jan stuurde zijn winstpartij van zaterdag jl. en leverde er ook nog wat commentaar bij.

Wil je zien hoe het team ervoor staat in de KNSB-competitie, klik dan op onderstaande hyperlink:

KNSB klasse 5J

En dan is hier de partij.

1 gedachte over “Hoe Jan zijn vijfde winst op rij behaalde”