Interne competitie: Nikos, Bas en Jan de groepswinnaars

Nikos Sidiropoulos, winnaar van groep A.

In de tweede cyclus van de interne competitie (Winter Standard 21-22) zijn de meeste partijen nu gespeeld. In groep A is Nikos Sidiropoulos winnaar met 5 uit 7.

In groep B en C zijn respectievelijk Bas Pasterkamp en Jan Verhoeff de groepswinnaars.

Voor alle uitslagen en standen klik hier:

Winter Standard 21-22

De nieuwe cyclus Lente/Zomer (Spring & Summer Standard 21-22) start op donderdag 28 april.
De opzet hiervan is weer hetzelfde:

• Round Robin groepen met 8 spelers
  • 7 partijen
  • Speeltempo 80 minuten + increment 20 sec. per zet voor de hele partij
  • Indeling via Tornelo
  • We spelen ‘over het bord’ in de Geusselt
  • Om mee te doen heb je een Tornelo account nodig.

Alle leden hebben via de mail informatie ontvangen over de wijze van aanmelden. Aanmelden moet vóór 26 april.

Ben je nog geen lid en wil je meedoen? Meld het dan op schaakverenigingmaastricht@gmail.com

In het schema hier onder het programma voor de rest van dit seizoen.

• Daarnaast is er natuurlijk elke dinsdagavond tussen 18:30 en 19:45 uur jeugdschaak. Jeugdleden worden hierover apart geïnformeerd.
  • Tevens elke dinsdag om 20:00 uur training senioren (behalve als er op dinsdag een toernooi is).
  • En let wel: speel je géén Interne Competitie, kom dan toch op donderdagavond. Er zijn altijd wel liefhebbers om te schaken.
Donderdag 14 april Winter Standard laatste (inhaal-)ronde
Donderdag 21 april Spring Rapid
Donderdag 28 april Spring&Summer ronde 1
Donderdag 5 mei Geen schaken (Bevrijdingsdag)
Dinsdag 10 mei Summer Rapid
Donderdag 12 mei Spring&Summer ronde 2
Donderdag 19 mei Spring&Summer ronde 3
Dinsdag 24 mei Summer Blitz
Donderdag 2 juni Spring&Summer ronde 4
Dinsdag 7 juni Barbecue!
Donderdag 9 juni Spring&Summer ronde 5
Donderdag 16 juni Spring&Summer ronde 6
Donderdag 23 juni Spring&Summer ronde 7
Donderdag 30 juni Spring&Summer inhaal
Donderdag 7 juli Spring&Summer inhaal
Donderdag 14 juli Rumble Rapid
Donderdag 21 juli Special Members meeting (= tevens opiniërende ledenvergadering met evaluatie seizoen en vooruitblik: kom en geef je mening!)