Rapidtoernooi 28 april 2024

Maastricht 104 Rapid’

Van harte welkom op ons jaarlijkse rapidtoernooi op zondag 28 april 2024. Het getal 104 in de naam van het toernooi verwijst naar het aantal jaren dat onze vereniging bestaat. We zijn trots op onze rijke geschiedenis!

Iedereen kan meedoen

Het toernooi staat open voor iedereen.

• Clubschakers (lid van een vereniging)
  • Jeugdspelers (tot 20 jaar)
  • Huisschakers (geen verenigingslid)
  • Studenten

Speeltempo

Speeltempo 25 minuten per persoon per partij.

Indeling

Indeling in een open groep, 7 ronden Zwitsers.

09:30 uur Zaal open
10:15 uur Einde aanmeldingen
10:30 uur 1e ronde
11:25 uur 2e ronde
12:20 uur 3e ronde
13:10 uur lunchpauze
13:40 uur 4e ronde
14:35 uur 5e ronde
15:30 uur 6e ronde
16:25 uur 7e ronde
17:20 uur prijsuitreiking

Prijzen

Er zijn vele leuke en originele prijzen in natura. Extra prijzen voor beste huisschaker / beste jeugdspeler.

Inschrijfgeld

• Inschrijfgeld voor leden Schaakvereniging Maastricht €10,00
  • Overige deelnemers €12,50
  • Betaling tegelijk bij de inschrijving op IBAN: NL91SNSB0858670747 t.n.v. ‘MSV-VSM’.

Geen ratingverwerking

De resultaten worden niet doorgegeven voor ratingverwerking.

Grand Prix Limburg

Voor de spelers die punten willen verdienen voor de Grand Prix Limburg is dit toernooi extra aantrekkelijk. Het is namelijk het vijfde en laatste toernooi van dit seizoen meetellend voor de Grand Prix.

Na dit toernooi zijn de winnaars in de diverse categorieën van de Grand Prix bekend.

Locatie

We spelen niet in ons clublokaal in sporthal de Geusselt, maar in Buurtcentrum Daalhof, Aureliushof 160, 6215 SW Maastricht. Hier is een grote zaal waardoor meer spelers kunnen meedoen.

Parkeren: als alle parkeerplaatsen rond het gebouw bezet zijn, kan het beste geparkeerd worden achter de flats aan de overkant. Niet bij de winkels (daar is een blauwe parkeerschijf nodig en wordt vaker gehandhaafd).

Tijdens de pauze kun je broodjes en/of soep verkrijgen. De prijzen zijn:

• Broodjes kaas/ham à € 2,25
  • Broodjes kroket/frikandel € 2,85
  • Huisgemaakte soep € 4,50
  • chips paprika/gezouten € 1,25
  • Drankjes (koffie, thee, fris en bier) € 2,25

Website Buurtcentrum Daalhof: http://www.buurtcentrumdaalhof.nl/

Inschrijven

Inschrijven kan tot vrijdag 26 april 15:00 uur. Hierna is aanmelden niet meer mogelijk.

Aanmelden kan alleen door gebruik te maken van een speciaal aanmeldformulier. Voor dit formulier klik op de onderstaande hyperlink:

Aanmeldformulier

Deelnemers

Wil je zien wie zich al heeft aangemeld? Kijk dan op deze pagina:

Aanmeldingen

Als aanwezig melden vóór 10:15 uur

Let op, iedereen dient zich op de toernooidag vóór 10.15 uur als ‘aanwezig’ te melden bij de wedstrijdleider zodat deze weet dat je er bent en dat je ingedeeld kunt worden voor de eerste ronde. Dus ook als je je hebt aangemeld via het formulier en hebt betaald! Ook dan dus vóór 10:15 uur melden als ‘aanwezig’. Wie niet als aanwezig is gemeld, wordt beschouwd niet aanwezig te zijn en wordt niet ingedeeld.

Organisatie

Wedstrijdleider is Internationaal Arbiter Luc Cornet. Heb je nog vragen? Voor meer informatie:

Frank Clevers, e-mail schaakverenigingmaastricht@gmail.com

Sponsor is Van den Akker  Juridische Diensten. Dank!

Fotoalbum vorig toernooi

Terugkijken naar het toernooi van 2023? Bekijk hier het fotoalbum.