Mededelingen: 1. Enorme ledentoename, 2. Uitwisseling met ZwartWit

Hier volgen enkele mededelingen van het bestuur.

De eerste betreft de ledentoename.

We mogen erg tevreden zijn over de ontwikkeling van ons ledental. Sinds begin van dit seizoen (september 2021) hebben we nu al 21 nieuwe leden kunnen registreren, waarvan 3 in de afgelopen week. Het totaal aantal leden bedraagt nu 62.

Uitwisseling met ZwartWitDe tweede mededeling betreft de uitwisseling met ZwartWit.

Als bestuur hebben we met het bestuur van de vereniging ZwartWit afgesproken dat we elkaars interne competitie gratis willen openstellen voor elkaar. Dubbelleden kunnen weliswaar ook nu sowieso al bij de andere club meedoen, maar in onze nieuwe afspraak kan ook wie géén lid van de andere vereniging is, gratis meespelen.

Dit is een speciale regeling. Hiermee willen we het schaken in Maastricht bevorderen. Dit geldt in ieder geval voor een cyclus, waarna evaluatie volgt.

Wil je dus meespelen in de Interne Competitie van ZwartWit? Zij schaken op dinsdagavond in buurtcentrum De Romein in de wijk Pottenberg. Geef dan even een seintje aan Jos Uiterwijk, zie website ZwartWit.