Contributie Schaakvereniging Maastricht

1. Voor het verenigingsjaar 2023/2024 gelden onderstaande contributiebedragen:
      • Senior gewone leden €120,00
      • Senior dubbelleden €95,00
      • Senior speciale leden €95,00
      • Junior leden €120,00
      • Junior dubbelleden €95,00
  1. Senioren zijn leden van 20 jaar of ouder op 31 december van het voorafgaande kalenderjaar.
  2. Junioren zijn leden die op 31 december van het voorafgaande kalenderjaar de leeftijd van 20 jaar nog niet hebben bereikt.
  3. Alle leden worden aangemeld als lid van de schaakbond en bij de contributie is de afdracht die de vereniging aan de bond doet, inbegrepen. Echter, ‘dubbelleden’ zijn leden die bij een andere vereniging ‘hoofdlid’ zijn en voor wie die andere vereniging de contributieafdracht aan de bond doet.
  4. De categorie ‘Senior speciale leden’ geldt voor (in overleg met de penningmeester) personen met een minimum inkomen.
  5. In bijzondere gevallen kan voor leden die zich daartoe genoodzaakt voelen, in overleg met de penningmeester, een speciale betalingsregeling worden getroffen.
  6. De contributie is bij vooruitbetaling over een jaar verschuldigd. Word je later in het seizoen lid, dan betaal je naar rato van het aantal maanden.
  7. De factuur voor de contributie dient binnen 14 dagen te worden voldaan.