Aanmelden jeugd

Kom lekker schaken!

Mooi, je bent hier, dus misschien denk je erover om lid te worden van een schaakclub. Weet je het nog niet zeker? Kijk dan hier onder bij ‘Een keertje meedoen’, en geef je op voor één of meer gratis proeflessen.

Een keertje meedoen

Een keertje komen kijken, kan natuurlijk. Iedereen mag maximaal vier keer mee doen voordat je bepaalt of je wel of niet lid wilt worden. Graag van te voren vragen of het kan. De jeugdclub groeit hard, dus we moeten kijken wanneer er een plaatsje vrij is voor een proefles.

Dat kan door een mail te sturen naar de Jeugdcommissie de Werkende Paarden (svmaastrichtjeugd@gmail.com). Dan nemen wij contact met je op over welke dinsdagen je precies welkom bent.

Aanmelden

Je weet al zeker dat je lid wilt worden? Laat dan je ouders een mail sturen naar svmaastrichtjeugd@gmail.com. Dan sturen wij je een aanmeldformulier toe als er nog plaats is. Aangezien de club hard is gegroeid, hebben we momenteel wel een wachtlijst.