Samen met DJC en Voerendaal organiseren we de TOP Competitie, aanmelden kan tot 8 okt.

Samen met DJC en SV Voerendaal organiseren we dit seizoen een toernooi onder de naam ‘TOP Competitie’.

Je speelt verspreid over het seizoen 7 partijen: 3x op vrijdag in Stein (bij DJC), 2x op donderdag in Klimmen (bij SV Voerendaal) en 2x op dinsdag bij ons in Maastricht.

Iedereen kan meedoen: niet alleen leden van de drie clubs, maar alle schakers van welke club dan ook en ook schakers die geen lid van een vereniging zijn.

Let op: aanmelden kan tot zaterdag 8 oktober 24:00 uur.

Indeling in groepen

Alle deelnemers worden ingedeeld in groepen van acht (enkele competitie; 7 ronden). De indeling gebeurt op basis van rating en/of geschatte speelsterkte. Zo ontstaan er groepen met gelijkwaardige tegenstanders. Je speelt dus interessante partijen tegen spelers die ongeveer even sterk zijn.

Rating

De resultaten tellen niet mee voor de ratingverwerking.

Speeltempo

Het speeltempo bedraagt 90 minuten per persoon, met een increment van 15 seconden per zet vanaf de eerste zet.

Prijzen

Er zijn gegarandeerd 3 geldprijzen per groep beschikbaar. Overige prijzen zijn afhankelijk van het aantal deelnemers.

Inschrijfgeld

Deelname voor leden van DJC, Voerendaal en Maastricht is gratis. Voor andere schaakliefhebbers wordt een bijdrage van € 15 gevraagd. Je kunt dat bedrag storten op: IBAN: NL19RABO 0149227132 BIC: RABONL2U. Bij contante betaling is het € 20,-.

Speelschema

Er zijn verspreid over het seizoen 7 ronden: 3x bij DJC, 2x bij Voerendaal en 2x bij Maastricht.

Ronde Dag Datum Tijd Plaats
1 Vrijdag 14-10-2022 20:00 uur Merode, Stein