In september
We beginnen weer. In de maand september is er iedere week een schaaktraining van Gino de Mon van 20:00 tot 22:00. Daarna kan je tot middernacht snelschaken in het café. Gezellig.

Vanaf oktober
Vanaf 6 oktober starten we weer met onze interne competitie. We gaan spelen met gesloten groepen: zeskampen. We spelen hybride. Dat wil zeggen dat we in principe op de club spelen maar het kan ook online of met twee spelers thuis. Op deze manier kan iedereen, ook kwetsbare leden die nog even niet onder de mensen willen komen, deelnemen. Vrienden van de club, en dat is een snel groeiende groep, kunnen ook deelnemen aan de competitie. Om deel te nemen is opgeven verplicht.

Externe competitie
Maastricht neemt deel aan de Landelijke KNSB competitie (op zaterdag) en de provinciale Lisb competitie (op zondag). We doen in beide competities met één team. Om deel te nemen is opgeven verplicht. Aanmelden is geen garantie dat je alle ronden mee kan spelen.

Voor deelname aan de interne en/of externe hebben we een formulier op de website. via de knop hieronder kan je dit invullen.

Voor vragen neem contact op met info@schaakverenigingmaastricht.nl.

(form with details also in english )

Meedoen intern en of extern

Om mee te doen met interne en of externe  moet je wel lid of dubbellid zijn
To join internal and external competion you should signup as member

Word lid | Join the club

6 gedachten over “Opgeven voor Interne en externe competitie | Join the Internal and one of our teams”

1. Toen ik vanmiddag over dit mooie plan las, stonden er allerlei nuttige details bij over hoe het in de praktijk zou gaan, maar nu zie ik ze niet mee; kan ik ze nog ergens vinden?

Beantwoorden
  2. In de toelichting staat, dat je een online partij niet kunt weigeren, als je tegenstander niet op de club wil spelen. Wat kan je in dat geval doen, als je liever de partij thuis (bij je tegenstander b.v.) wilt spelen in plaats van online? Wie geeft dan de doorslag. als de tegenstander online wil en jij bij iemand thuis?

Beantwoorden
    • We willen ondervangen dat deelnemers zich onveilig voelen met het oog op besmettingsgevaar. Een partij online kan niet worden geweigerd. Wanneer de spelers in onderling overleg bij een van de spelers thuis willen spelen is dat toegestaan, maar niet af te dwingen.

Beantwoorden
      • Ik neem aan dat een afwijkend tijdstip (ander dan Di 20.00) ook niet afgedwongen kan worden, ook als er online gespeeld wordt.

Wie kiest het de server waarop online gespeeld wordt?

Beantwoorden
        • We nemen aan dat de spelers er samen wel uitkomen.
          Er zijn 7 dagen (!) beschikbaar om te spelen en de toernooileiding kan op verzoek meer uitstel toestaan.
          Ook vooruit spelen is toegestaan.