Aanmelden jubileumviering

Via dit formulier  (één per deelnemer) kun je je aanmelden en je wensen kenbaar maken voor de jubileumviering op zondag 26 september a.s.

Het volgende willen we graag weten.

• Doe je mee met een van de toernooien?
  • Hoeveel boeken wil je bestellen en op welke wijze?
  • Wil je van de lunch en/of dinerbuffet gebruik maken?
  • Kom je naar het officiële gedeelte (lezing, huldigingen, receptie)?

Mocht er iets niet lukken met het formulier, bel dan de organisatie: 06 899 206 97.

Wat wil je op je badge?

Iedereen krijgt een badge met je voor- en achternaam erop, die je als je wilt, op je kleding kunt aanbrengen.
Welke aanduiding zou je je erop willen zetten?  Bijvoorbeeld “Ooit lid van VSM” of  “zoon van Alex Vinken”

Speel je mee met een toernooi?

De reüniewedstrijd Jäög – Aw Bök is voor oud-leden die hiervoor worden uitgenodigd.
Het snelschaaktoernooi staat open voor iedereen.

Wil je het boek Eeuwige Schaakverhalen?

Dit boek kan op twee manieren besteld worden:

• Afhalen tijdens de jubileumvering.  Je bespaart dan verzendkosten, bovendien gaat er meer van de opbrengst van het boek naar de vereniging. Dus kom het vooral halen en laat het op de dag zelf signeren door Frank Clevers! Let op: als je het boek wil afhalen op 26 sept. dan dient de bestelling uiterlijk 9 september gedaan te zijn. Later kan niet vanwege de levertijd.
  • Lukt het niet om het boek op te halen, dan kan je het zelf direct bestellen via deze link en je hebt het binnen een paar dagen in huis.

Eet je mee?

Vul het cijfer 1 in (maar niet meer dan 1)  als je wilt lunchen en of dineren.

Het ‘officiële gedeelte’

Dit deel start om 16:00 met een lezing door Frank Clevers, de toekenning van de Koninklijke erepenning, de huldiging van ons nieuwe erelid Jos Uiterwijk, een receptie vanaf ca. 17.00 en aansluitend de mogelijkheid tot een buffet vanaf 18:30.

Doneren?

Wij willen graag dat er meer geschaakt wordt in Maastricht. Daartoe hebben we het plan om iedere kroeg in Maastricht te voorzien van minimaal één schaakset. Een set kost €15. Dus voor iedere 15 euro kunnen we een café een schaakspel aanbieden. Leuk als je dit project wilt steunen.

We vragen een minimale donatie van 1 euro om de transactiekosten te dekken.
Total € -