Jeugdschaak Toernooi De Eeuwige Stelling

Schaakvereniging Maastricht bestaat 100 jaar en dat gaan we vieren!

Voor basisschoolkinderen en middelbare scholieren uit Maastricht en alle onze jeugdleden organiseren wij 25 september 2021 een schoolschaak toernooi: De Eeuwige Stelling. Noteer de dag in je agenda, vraag je vrienden, en vul het inschrijfformulier hieronder in. Er kunnen maar maximaal 54 kinderen meedoen, en verdeeld over de 3 categoriën (basisschool onderbouw, bovenbouw en middelbare scholieren) geldt wie het eerst komt mag meedoen! Overige aanmeldingen komen op de reservelijst. In de week voor het toernooi laten we iedereen weten wie mee kan doen.

Schaaktoernooi de Eeuwige StellingHet toernooi zal gehouden worden in de Nuie Geusselt Zaol, Olympiaweg 68 in Maastricht. Het toernooi duurt van 12u30 t/m 17u, en er mag 1 begeleider per kind aanwezig blijven tijdens de dag. Er zullen 6 of 7 rondes gespeeld worden met 10 minuten bedenktijd per speler per ronde. Deelnamekosten, inclusief 1 drankje en zakje chips zijn €5,- per deelnemer.

Het kan zijn dat er dan weer andere corona-maatregelen gelden dan nu. En er is kans dat er getest zal worden voor toegang. Dat betekent dat wij de via de coronacheck app zullen moeten controleren of men naar binnen mag. Zie de RIVM en de rijksoverheid voor meer informatie daarover.

Aanmeldformulier

Vul dit formulier in om je aan te melden voor het toernooi. Mochten er meer aanmeldingen zijn dan er mee kunnen doen dan wordt je op de reservelijst gezet. We laten zo snel mogelijk weten of je mee kunt doen of dat je op de reservelijst wordt gezet.

De inschrijving is verlengd tot 22 september. Dus je kunt je nog opgeven!

Voor vragen stuur een mail naar ons .